لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
بازدید : 658
نویسنده : محمد غفوری تبار

سلام به دوستان عزیز سازه برتر
یک گروه با موضوعات مرتبط با عمران و معماری رو چند روز پیش توی تلگرام ایجاد کردیم که خوشبختانه با استقبال زیادی روبرو شد و اون گروه به ظرفیت نهایی خودش رسید.
برای همین تصمیم گرفتیم که گروه دوم رو هم تشکیل بدیم تا دوستانی که تمایل دارند از اطلاعات و تصاویری که توی این گروه ها استفاده کنند بتونند توی گروه دوم سازه برتر عضو بشن.

برای عضویت توی گروه دوم سازه برتر در تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:
https://telegram.me/joinchat/045bac0401d...7e882404e2

در صورتی که این گروه هم ظرفیتش تکمیل شد گروه های بعدی رو ایجاد میکنیم و لینک عضویت رو اعلام خواهیم کرد.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: گروه تلگرام , گروه معماری در تلگرام , گروه عمرانی در تلگرام , گروه مهندسی در تلگرام ,
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1398
بازدید : 1154
نویسنده : محمد غفوری تبار

پروژه های خود را بفروشید !

آیا مایل به فروش پروژه های دوران دانشگاه خود هستید؟
آیا شما هم آرشیوی از پروژهای آماده برای ارائه دارید؟
آیا شما هم راهی برای فروش پروژه هایتان پیدا نکرده اید؟
آیا دنبال منبعی برای درآمد اینترنتی هستید؟

فروش پروژه در سایت پروژه عمران:
از این پس کاربران می توانند پس از ثبت نام در سایت پروژه عمران ، فایلهای خود را در آن ثبت کرده و از فروش فایلهای خود درآمد کسب کنند.
برای این کار کافیست در سایت پروژه عمران (www.ProjeOmran.ir) ثبت نام کنید و سپس یک ایمیل به saze20.ir@gmail.com با عنوان "درخواست فروشندگی در پروژه عمران" ارسال کنید (یا نام کاربری خود را در همین تاپیک اعلام کنید) تا سطح کاربری شما را به فروشنده تغییر بدهیم. قبل از شروع کار یک فیلم آموزشی برای شما ارسال می شود تا بصورت کامل با نحوه فروش آشنا شوید.
برای ثبت نام در پروژه عمران کلیک کنید !

نکات مهم:
- پروژه ها باید قابل ویرایش باشند.
- کتاب ها و نرم افزارهایی که توسط فروشنده تهیه شده باشد هم امکان فروش دارند.
- موضوع پروژه با موضوعات پروژه عمران مرتبط باشد.
- کیفیت پروژه باید در حد قابل قبول بوده و ارزش خرید داشته باشد.
- حجم هر پروژه نباید بیش از 20 مگابایت باشد.
- پروژه هایی که در سایت های دیگر بصورت رایگان ارائه شده باشد ، تایید نخواهد شد.
- 80% از درآمد هر فروش به فروشنده پرداخت خواهد شد و 20% بعنوان سهم سایت خواهد بود.
- پروژه هایی که در سایت های دیگر نیز برای فروش ارائه شده ، فقط در صورتی که شخص ارسال کننده مالک آن باشد پذیرفته می شود. (فقط در صورتی که خودتان یک محصول را در چند سایت برای فروش گذاشته باشید ، آن فایل تایید می شود)

 

------------

کاربرانی که تا پایان اردیبهشت بیش از 30 محصول (تایید شده) ثبت کنند تا پایان خرداد 94 تمام سود فروش آن ها ، به حسابشان واریز خواهد شد. یعنی از ابتدای خرداد تا انتهای خرداد 99% از درآمد فروش آنها به حسابشان واریز خواهد شد ( 1% باقیمانده سهم درگاه پرداخت می باشد )

برای ثبت نام در پروژه عمران کلیک کنید !

 

-------------

اطلاعات کامل در این لینک: http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1088

 




:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 412
نویسنده : محمد غفوری تبار

خانه هایی که باعث افسردگی می شوند

یک مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: خانه های دارای سقف کوتاه با نورگیری کم، سبب افسردگی شدید افراد می‌شود.
علی وطن‌پرست افزود: استفاده از خانه‌هایی که میزان ارتفاع سقف آن‌ها از حد استاندارد پایین‌تر بوده و نورگیری‌های مناسبی در این مکان‌ها وجود نداشته باشد برای ساکنان، اثرات روانی جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: متاسفانه امروزه در جامعه به دلیل افزایش ساختمان سازی و ایجاد نوعی شغل در این حرفه باعث شده که پیمانکاران طراح ساختمان توجه زیادی به میزان استانداردی خانه از نظر ارتفاع سقف و نورگیری بهتر در خانه نداشته باشند.
وی اظهار کرد: ساختن اینگونه خانه‌ها به دلیل وجود ارتفاع پایین و کمی نور، شاید در کوتاه مدت برای افراد ساکن آن خانه مشکل ساز نشود ولی به مرور زمان تبعات روانی زیادی را برای افراد خانواده به همراه خواهد داشت.
وطن‌پرست با اشاره به تقدم توجیه اقتصادی بر رفاه اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه در جامعه کنونی کمتر به رفاه اجتماعی افراد توجه شده و بیشتر افراد به دنبال کسب سود حاصل از ساختن خانه در نقاط مختلف شهر هستند.
وی اضافه کرد: نمونه‌ای از این ساختمان‌ها را امروزه در برخی از سازه‌های مسکن مهر در کشور می‌بینیم که افراد سودجو به دور از در نظر گرفتن رفاه افراد برای کسب منفعت خود،خانه‌ها را با سقف کوتاه و نورگیری کم می‌سازند.
این مدرس دانشگاه نورگیر بودن منزل را یکی از مهم‌ترین عوامل سلامت روانی افراد خانواده دانست و گفت: از نظر روان‌شناسی نورگیری خانه در شخصیت‌سازی افراد نقش بسیار مهمی داشته و باید بیشتر به آن توجه شود.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از خانه‌های استاندارد و نورگیر باعث سلامت روانی خانواده شده و افراد را از ایجاد تنش‌ها و معضلات اجتماعی از نظر روانی محافظت می‌کند.
http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1584
 



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 465
نویسنده : محمد غفوری تبار

صدور پروانه ساخت 2 مرحله ای می‌شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از بررسی پیشنهاد صدور 2 مرحله‌ای پروانه ساخت ساختمان، تا پایان تابستان خبرداد.
محمد سالاری در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به پیشنهادات جدید در صدور پروانه اظهار کرد: با توجه به شکل گیری تغییراتی در معاونت شهرسازی و معماری و رویکرد تعامل شورای شهر با نهادها و سازمان‌های ذیربط، کمیته‌ای پنج نفره در ارتباط با موضوعات نظام مهندسی تشکیل شده است تا صدور پروانه مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: این کمیته پنج نفره متشکل از غفرانی - ریاست سازمان نظام مهندسی، واحدی - مدیرکل شهرسازی و معماری، کریمی - معاون عمرانی استانداری تهران، پشمچی زاده - معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و مظاهری -معاون وزیرمسکن در این کمیته شرکت دارند و پیشنهاداتی در این زمینه مطرح شده است.
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در خصوص دومرحله ای شدن صدور پروانه گفت: مدل و الگویی جدید در ارتباط با صدور پروانه و پایان کارهای ساختمانی درکل کشور به ویژه تهران ارایه شده که امیدواریم با تصویب این پیشنهاد، الگوی مورد نظر به سایر کلانشهرها نیز تسری یابد.
ادامه: http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1582
 



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 436
نویسنده : محمد غفوری تبار

گودبرداری درکنار اثرتاریخی 1000 ساله

سونامی تخریب آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان گلپایگان به بیخ گوش اداره میراث فرهنگی این شهر رسید و شمارش معکوس برای تخریب آثار باقیمانده آغاز شد. مهر نوشت: بنای مناره آجری سلجوقی در زمره بلندترین مناره‌های قرن پنجم هجری قمری و دارای دو در است و در درون آن پلکانی تعبیه شده است. قسمت‌های پایین و بالای مناره دارای کتیبه آجری است که این کتیبه به خط کوفی نوشته شده و فاقد تاریخ و متن کتیبه آن از آیات کلام‌الله مجید است.
این مناره با قدمتی ۱۰۰۰ ساله در برابر عوامل طبیعی (زلزله، باد، باران، سرما و گرما) سرفراز برجای مانده و از جمله بلندترین مناره‌های ایران است که از طریق دو راه پله دورانی با ۶۴ پله به بالای مناره می‌توان صعود کرد. به گفته رضا بیات، یکی از دوستداران میراث فرهنگی شهرستان گلپایگان مناره گلپایگان از زمان سلجوقیان است و برخی ساختمان آن را با ساختمان مسجد جامع و بازار چهارسوق گلپایگان همزمان می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه مردم شهر گلپایگان تا حدود ۴۰ سال قبل خاک دستی خود را از اطراف مناره تامین می‌کردند، ادامه داد: در اطراف این مناره  قطعه‌های ظروف سفالین شکسته نیز دیده می‌شد و آن محل را چاله‌های پامناره می‌گفتند. این دوستدار میراث فرهنگی که معتقد است مناره سلجوقیان گلپایگان به عنوان راهنمایی برای کاروانیان بوده است، افزود: بالای این مناره چراغ‌هایی را می‌کرده‌اند و از این طریق کاروانیان راه خود را پیدا می کردند. وی اضافه کرد: بعد از خیابان‌کشی چون خیابان چند متری از جاده قافله فاصله پیدا کرد، زمین‌های اطراف مناره را با قسمتی از جاده قدیم به مالکین آن محدوده واگذار کردند.
بیات قرار گرفتن ساختمان نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان و واحد حفاظت سازمان، در مجاورت مناره سلجوقی را باریکه نور امیدی برای حفظ این اثر تاریخی ارزشمند دانست و گفت: در نگاهی اجمالی می‌توان امیدوار بود که استقرار این نمایندگی در کنار این مناره می تواند قوت قلبی برای دوستداران میراث فرهنگی باشد و اما این در حالی است که این روزها خبرهایی ناشی از بی کفایتی در نگهداری از این اثر تاریخی به گوش می‌رسد.
ادامه: http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1578
 



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
بازدید : 436
نویسنده : محمد غفوری تبار

بعد از ۴ سال سردرگمی مدیران شهری سرنوشت گنبد میدان انقلاب مشخص می‌شود

سرنوشت اثری که قرار است در میدان انقلاب ساخته شود گویا بالاخره در حال روشن شدن است. گنبد میان میدان انقلاب یک بار ساخته و افتتاح شد اما به برخی سرعت شکل‌های به کار رفته در آن را به نمادهای برخی ادیان تشبیه کردند و شهرداری مجبور شد طرح جدیدی برای این میدان اجرا کند. حالا مدیر عامل سازمان زیباسازی گفته هفته آینده جلسه داوری المان میدان انقلاب برگزار و نفرات برگزیده آن معرفی می‌شوند.
اواخر سال 1390 روسازی گنبد میانه میدان انقلاب توجه برخی خبرگزاری‌ها را به خود جلب کرد و حجم عظیمی از خبر در انتقاد از شکل‌های به کار رفته در این میدان منتشر شد. همان زمان حسن بیادی، نایب رئیس شورای وقت تهران این خبرسازی‌ها را «فشار الکی» نامگذاری کرد.
بیادی به منتقدان به شکل‌های به کار رفته در میدان انقلاب گفته بود: «اگر یکی از ما سبکی را تقلید کند دلیل نمی‌شود که بگوییم آن سبک مطلق به آنهاست» اما در نهایت فشار منتقدان و حجم انبوه خبرها و گزارش‌هایی که در این باره منتشر کردند شهرداری را مجبور کرد تا روسازی این گنبد را تخریب کند تا به شیوه دیگری این میدان آرایش شود.
بر همین اساس و 4 سال بعد از تخریب روسازی میدان جمال کامیاب، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفته هفته آینده داوری المان این میدان برگزار خواهد شد.
به گفته او بیش از 70 درصد تابلوهای مغازه‌های اطراف میدان ساماندهی و یکسری از المان‌های حجمی جمع‌آوری شده است. همچنین سردر دانشگاه تهران هم در حال مرمت است و عملیات نورپردازی آن انجام شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی همچنین درباره شرکت‌های تبلیغاتی که از بیلبوردهای آنها برای تبلیغات این آثار فرهنگی استفاده می‌شود، گفته که در زمان عقد قرارداد در شرکت‌های تبلیغاتی قید شده بخشی از ظرفیت آنها باید به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص یابد.
کامیاب به فعالیت‌های دیگر این سازمان هم اشاره کرده مانند بازسازی میدان مشق به گفته او سازمان زیباسازی در حال فعالیت در این میدان است و عملیات بازسازی سنگ‌فرش‌های آن انجام شده است. ضمن اینکه 8 بنای تاریخی در محدوده میدان مشق نورپردازی شده است.

http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1575




:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393
بازدید : 880
نویسنده : محمد غفوری تبار

طراحی داخلی با دیوارهایی سبز و متفاوت

 

طراحی داخلی،معماری داخلی،دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی گرم

طراحی داخلی متفاوت و نوآورانه، طراحی است که گروه طراحی داخلی Svoya Studio در شهر Dnipropetrovsk اوکراین انجام شده است. در این طراحی نکاتی را با هم خواهیم دید و بررسی خواهیم کرد که در طراحی های داخلی قبلی، دیده نشده و یا کمتر مد نظر طراح بوده است. دیوارهایی سبز، در نشیمن، نکته ی جالبی است که این طرح را خاص کرده است. چیزی که کمتر در طراحی ها دیده ایم. سایر فضاهای این طرح نیز خاص هستند. حتی میز قهوه خوری نیز کاملا هنرمندانه طراحی شده است.
فضای ناهارخوری که در کنار نشیمن قرار دارد نیز مشابه نشیمن است. این فضا واقعا روحیه بخش و زیباست. کف با کفپوش پوشانده شده است. دیوارها با سیمان و دیوارپوش هایی به رنگ قهواه ای سوخته در کنار دیوارهای سبز و بخش هایی به رنگ سفید قرار گرفته اند که سبب خلاقانه شدن، خاص شدن و زیبا شدن طراحی داخلی این فضا شده است.
در کل می توان گفت که طراحی داخلی این فضا به همراه دکوراسیون داخلی آن کاملا گرم، صمیمانه و منرمندانه است.
اگر شما به عنوان یک طراح به این طرح نگاه کنید چه می بینید؟ چه چیزهایی در این طراحی نظر شما را جلب خواهد کرد؟
 


:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , مطالب جالب و خواندنی , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , ,
:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی, دیوارهایی سبز, طراحی داخلی, طراحی داخلی با دیوارهایی سبز, طراحی داخلی با دیوارهایی سبز و متفاوت, طراحی داخلی متفاوت و نوآورانه, طراحی داخلی نوآورانه, فضای ناهارخوری ,
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393
بازدید : 1096
نویسنده : محمد غفوری تبار

اجرای کناف در مشهد

 اجرای کناف در مشهد,اجرای کناف,نصب کناف,نصاب کناف،نصب کناف در مشهد,نصاب کناف در مشهد،اجرای سقف کناف در مشهد,اجرای سقف کناف,کناف,مجری کناف،مجری کناف در مشهد,کناف در مشهد،کناف مشهد،

 

اجرای کناف در مشهد
با رعایت اصول فنی و بهترین مصالح کناف
با اکیپ دوره دیده و دارای مدارک معتبر

مجری بهترین مدل های سقف های دکوراتیو کناف در مشهد
قیمت مناسب ، سریع ، زیبا ، حرفه ای

* اجرای سقف کاذب کناف
* اجرای طرح دکوراتیو کناف
* اجرای کناف جهت منازل با جدیدترین طرح های اسپرت وکلاسیک
* اجرای دیوارهای جداکننده ضد زلزله و سبک با سیستم کناف
* متخصص اجرای طرح های بزرگ دکوراتیو  مسکونی ، تجاری ، تالار و ویلاها


برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید:
۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰  –  ۰۹۳۵۱۳۶۸۱۷۴
www.saze20.ir

 

لینک ثابت



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: اجرای سقف کناف, اجرای کناف, اجرای کناف در مشهد, مجری کناف،مجری کناف در مشهد, نصاب کناف در مشهد،اجرای سقف کناف در مشهد, نصاب کناف،نصب کناف در مشهد, نصب کناف, کناف, کناف در مشهد،کناف مشهد،کناف کار, کناف کاری در مشهد, کنافکاری مشهد ,
تاریخ : جمعه 4 مهر 1393
بازدید : 636
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

تازه ترین مطالب انجمن سازه برتر ( www.saze20.ir ) سری 28

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 688
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پاورپوینت سیستمهای تشخیص نفوذ در شبکه NIDS


دانلود پاورپوینت سیستمهای تشخیص نفوذ در شبکه  NIDS, دانلود رایگان پاورپوینت سیستمهای تشخیص نفوذ در شبکه  NIDS, تجهیزات جلوگیری از نفوذ حملات درشبکه,جلوگیری از نفوذ حملات درشبکه, دلیل حملات درشبکه های کامپیوتری, انواع حملات در شبکه های کامپوتری, تشخیص نفوذ حملات درشبکه,


برای ایجاد امنیت کامل در یک سیستم کامپیوتری، علاوه بر دیواره های آتش و دیگر تجهیزات جلوگیری از نفوذ، سیستمهای دیگری به نام سیستم های تشخیص نفوذ (IDS) مورد نیاز می باشد تا بتوان درصورتی که نفوذگر از دیواره آتش ، آنتی ویروس و دیگر تجهیزات امنیتی عبور کرد و وارد سیستم شد، آن را تشخیص داده و چارهای برای مقابله باآن بیاندیشند. سیستم های تشخیص نفوذ رامی توان از سه جنبه ی روش تشخیص، معماری و نحوه ی پاسخ به نفوذ طبقه بندی کرد. انواع روش های تشخیص نفوذ عبارتند از: تشخیص رفتار غیرعادی و تشخیص سوءاستفاده ( تشخیص مبتنی بر امضاء ). انواع مختلفی از معماری سیستمهای تشخیص نفوذ وجود دارد که به طورکلی می توان آنها را در دو دسته ی مبتنی بر میزبان (HIDS) ، مبتنی بر شبکه (NIDS) تقسیم بندی نموده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , مطالب جالب و خواندنی , بخش مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت سیستمهای تشخیص نفوذ در شبکه NIDS, دانلود رایگان پاورپوینت سیستمهای تشخیص نفوذ در شبکه NIDS, تجهیزات جلوگیری از نفوذ حملات درشبکه,جلوگیری از نفوذ حملات درشبکه, دلیل حملات درشبکه های کامپیوتری, انواع حملات در شبکه های کامپوتری, تشخیص نفوذ حملات درشبکه, ایجاد امنیت کامل در یک سیستم کامپیوتری, ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com